Thursday, March 31, 2011

penakut !!!

dalam banyak2 kawan, aku tertarik nak tulis pasal benda nih la kan,
 muka bukan main ganas, konon2 gengster abes lahh en,
 tapiiiii...

HAHA, ade yang takut ngan kucing plak dahh.kononnya kucing nih macam harimau lahh.
ganas abes la en. HAHAH

tapi kan, ade satu benda lahh lagi kaw2 kelakar pasal roomate aku nih, 
bole plak ada kumbang sekor nih tiba2 masuk compartment 
dia petang tadi masa dia tgh dok sedap tidoq.
 terkejut beruk dia bila dengar bunyi BUZZ kumbang tuh.
terus lompat katil.aku plak baru balik bilik, 
tanyaa ahh apsal muka cuak semacam nih.
then dia cakap " ade tebuan besar kat compartment dia".
 ouhh aku pon cam cuak gak la enn, tebuan kot.kena sengat tak pasal2 je.
 pastu dia mintak aku tolong buangkan. 
aku cakap kejap laa, sebab nak masuk baju dalam mesin basuh. 
setle hal baju semua aku dtg aa tempat dia, tgk2 dia tgh angkat tilam dia kuar dari bilik.
aku tanya ahh apsal. dia ckp bukan tebuan,
 kumbang besar kaler hijau yg dok dlm compartment dia tuh. 
aduhh aku dah gelak besar dah, kumbang je kot. 
ape yang kau nak takut sgt enn.
 passtuh aku angkat kumbang tu dari cadar dia, 
then acah2 nak baling kat dia. bukan main dia jerit takut.
HAHAHAHAHA. 

ini haaa aku tunjuk kumbang hijau yang dia takut2 sgt tuh :p


itu jela cerita dia, aku tak sangka pulak lelaki nih en, 
kadang2 macam perempuan gak. penakut binatang.
 HAHA. 
kalAu takut kucing tuh bole diterima lagi laaa, 
kucing kot enn, bahaya tuh, macam harimau wooo :p
tapi part takut kumbang tuh...
 aduhh segan ahhh nak cakap. HAHA.  
muka ganas tapi takut binatang kecik2 :D

3 comments:

Prinzessin Sara said...

haha..absolute entry!! i guess kau pown 10/2 je penakowtnye :D

Izzuddin Shabudin said...

wehh agak sikit, ini semua membe aku je aa. bukan aku. HAHA

Anonymous said...

haha kem salam mamat kejap laki kejap pempuan tuh ea..haha..ce bg dy cicak