Tuesday, March 8, 2011

Terima kasih daun keladi =p


Post aku kali nih khas untuk semua kawan2 yg telah wish aku masa birthday aku yg ke 20 baru2 nih.sungguh tak expect ahh dpt wish yg banyak cmnih dan jugak ramai yg tak pecaya 7 MAC nih birthday aku.semua nih sebab harituh aku penah main2 pasal birthday.so,ramai dah terkena taknak terkena sekali lagi lahh.HAHA


Btw, aku betul2 terharu dengan semua aku yg wish especially family,kawan2 yg dekat dan jugak jauh2.thanks to  Mya yg simpan date 7 MAC nih dlm kalendar fon,sungguh taksangka ahh,Sheda dengan ayat2 cikgu dia :P syaza dengan nasihat2 NIQUOTIN  dia dan tak lupa juga kepada kawan2 STARIAN 048,Cikgu2 sekolah,starian2 lain dan jugak member2 aku di UIA nih.







Aku dengan membe2 kat UIA nih jugak sempat rakam lagu woahhh sempena birthday,thanks Najmi, Yen, Saddam, Zufar, Along dan Faid Heiri :D




Haaaaa,ini vid Naj dengan aku jeaa.Thanks Naj,terharuuuu wooo :D

No comments: